wtorek, 25 grudnia 2018

Ostatnie paczuszki kalendarza adwentowego Czwartej Strony

Witajcie!!

Z małym poślizgiem chciałabym Wam zaprezentować  ostatnie paczuszki, które wyciągnęłam z kalendarza adwentowego, który otrzymałam z Czwartej Strony. Przygotowania świąteczne pochłonęły całkowicie i dziś zobaczycie zawartość paczuszki 23 i paczuszki 24. Zapraszam na fotorelację.

Czwarta Strona zadbała o to, aby osoby kreatywne się nie nudziły, bowiem  w paczuszce nr 23  kryła się włóczka z szydełkiem.

Włóczka niezwykle miła i przyjemna w dotyku. w kolorze ciemnej zieleni.  Myślę, że znajdzie swoje zastosowanie. Dziękuję bardzo!

Wczoraj, o poranku, w magicznej skrzyneczce czekały na mnie trzy paczuszki z nr 24.
Początkowo myślałam, że jest to jedna rzecz, którą się łączy w całość.  Jednak nie. Po raz kolejny Czwarta Strona zaskoczyła i pomyślała o naszych milusińskich- kotkach i pieskach.



W paczuszkach z nr 24, kryła się pluszowa zabawka, oraz przysmaki dla kota i psa.

Na koniec tej fotorelacji chciałabym z tego miejsca podziękować Wydawnictwu Czwarta Strona za to, że zostałam obdarowana tak wyjątkowym kalendarzem, oraz, że mogłam go współtworzyć.  Wiele prezentów z magicznej skrzynki zostało rozdane, tym samym spełniły swoją rolę- bowiem cieszą oczy innych. Dziękuję za fantastyczną zabawę, za emocje, za wszystkie niespodzianki.

Dziękuję bardzo!!!

Pozdrawiam,
Katja



1 komentarz:

  1. Muszę przyznać, że wydawnictwo wykonało naprawdę świetny kalendarz adwentowy. 😊

    OdpowiedzUsuń