poniedziałek, 17 grudnia 2018

Kolejny tydzień trzeba rozpocząć, czyli paczuszka z nr....17!

Witajcie!!
Dzisiejszego poranka otworzyłam kolejną, 17 już paczuszkę, która znalazła swoje miejsce w kalendarzu adwentowym przygotowanym przez Czwartą Stronę. Muszę Wam powiedzieć, że jest to świetna zabawa i myślę, że tak już przyzwyczaiłam się do tych poranków, że.... nie wiem co będzie kiedy magiczna skrzyneczka opustoszeje do końca.Teraz nie będę zaprzątać sobie tymi myślami głowy. Pora na zaprezentowanie paczuszki z nr 17.
Prezent z 17 okazał się książką, której się nie spodziewałam.  Zaskoczyłam się bardzo, bo Wydawnictwo Czwarta Strona potrafi rozpieszczać swojego blogera. I jak się okazuje...zadbać o jego ...piękno zewnętrzne:D Brzmi ciekawie? Za moment wszystko będzie jasne...
Zobaczcie dzisiejszą moją niespodziankę, która kryje się w prezencie..

I widzicie czemu się zdziwiłam, bowiem moim oczom nie okazała się książka typowo o tematyce świątecznej a o....no właśnie. Pozwólcie zatem, że zacytuje tu to co możecie  przeczytać z tył okładki.

"Ta książka pomoże Ci zrozumieć kilka uniwersalnych prawd o Twoim wyglądzie. To drogowskaz dla tych, którzy czują się zagubieni wśród bombardujących nas wzorców urody, okładek kolorowych pism i zdjęć z czerwonych dywanów Hollywoodu. Dla tych, którzy chcą odnaleźć piękno w sobie i w swoim życiu."
Myślę, że z przyjemnością zapoznam się z tą publikacją, zwłaszcza, że kilkakrotnie oglądałam program "Ostre cięcie", który właśnie jest prowadzony przez autorów dzisiejszej książki.

Chciałabym także wspomnieć, że dzisiejsza propozycja jest bogato ilustrowana z ciekawym komentarzem, jest to idealna propozycja dla osób, które dbają o swój wygląd zewnętrzny , chcą prawidłowo odczytać typ swojej urody,  dobrać fryzurę do koloru cery, oczu, oraz po prostu czuć się dobrze we własnej skórze....i fryzurze:)
A jutro....paczuszka z nr 18..Co w niej będzie?? Jeśli jesteście ciekawi- zapraszam na blog:) Relacja się na pewno pojawi.

Pozdrawiam,Katja

4 komentarze:

  1. Ciekawość coraz bardziej mnie rozpiera. Co też dalej wymyśliła Czwarta Strona

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze nam nie zrobisz ostrego cięcia gdy rozpakujesz ostatnią paczkę 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książka. Może okazać się impulsem oraz inspiracją do świątecznej metamorfozy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem komu mogłabym taką ksiązkę sprezentować!

    OdpowiedzUsuń