środa, 12 grudnia 2018

12 grudnia, czyli co kryje 12 paczuszka kalendarza adwentowego przygotowanego przez Czwartą Stronę.

Witajcie!!!
Dziś dzień wyjątkowy bo imieniny miesiąca. 12. 12. Ładna data, prawda?  To dzień, kiedy otwieramy wyjątkową dla mnie, inną niż wszystkie do tej pory zaprezentowane tutaj na blogu paczuszkę pochodzącą z kalendarza adwentowego przygotowanego przez Wydawnictwa Czwarta Strona. Pewnie myślicie dlaczego akurat ten pakunek jest unikatowy? Zaraz wszystko będzie jasne. Zapraszam Was do lektury dzisiejszego posta.

Paczuszka z numerem 12 od samego początku była  jedyna w swoim rodzaju. Jednym wielokrotnie wypadała z kalendarza, innym się gdzieś zapodziewała wśród innych prezentów- takie dotarły do mnie informacje.  Te osoby, które otrzymały kalendarz adwentowy od Wydawnictwa Czwarta strona nie wiedziały co kryje się pod firmowym papierem, który miał zostać rozerwany właśnie dziś, 12 grudnia.  A ja wiedziałam, patrząc na kształt. Dla mnie wszystko było jasne. Dlaczego?


Nie przedłużając...





W środku paczuszki, pod pięknym papierem firmowym Wydawnictwa Czwarta Strona  kryła się zakładka,  a właściwie jedna z wielu, które przygotowałam osobiście. Mam nadzieję, że zakładki wywołały uśmiech, radość, może u niektórych zdziwienie. Liczę na to, że zostały serdecznie przyjęte i będą służyć tym, którzy mieli możliwość je otrzymać.

Poniżej prezentuje się wachlarz zakładkowy, który jest tylko częścią mojej pracy..... Miło jest mieć takie zdjęcie na pamiątkę. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć udział w takim przedsięwzięciu.. Bardzo dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona za zaufanie.



A jutro paczuszka z nr 13....

Zapraszam Was w moje blogowe progi już dziś.
Przyjemnego wieczorku.
Katja

2 komentarze: