wtorek, 28 maja 2019

Agnieszka Krawczyk- "Lato wśród wydm"- zapowiedź

Witajcie!!!

Pragnę się z Wami podzielić wiadomością niezwykle ważną, szczególnie dla tych, którzy kochają powieści obyczajowe...





Już niebawem bo 19.06 2019 roku będzie miała premierę najnowsza powieść Agnieszki Krawczyk pt." Lato wśród wydm". Jest to pierwszy tom nadmorskiej serii "Przylądek wichrów", której akcja toczy się w Dębkach nad Bałtykiem.Osobiście nie mogę się doczekać tej powieści, bowiem sama jako dziecko byłam na koloni  właśnie w tej nadmorskiej miejscowości.

Zapraszam do zapoznania się z opisem pochodzącym ze strony Wydawnictwa Filia. Czyż nie brzmi on obiecująco??

"Mały biały domek nad morzem, któż o nim nie marzył?

Specjalistka od aranżowania nieruchomości na sprzedaż, Matylda Radwan, ma twardy orzech do zgryzienia – tego domu akurat nikt nie chce kupić. W ciągu kilku letnich tygodni musi dokonać całkowitej metamorfozy. Nie spodziewa się, że zmiany dotkną również jej życia, w którym pojawią się zwariowany autostopowicz, przystojny archeolog poszukujący skarbów we wrakach statków i tajemnicza młoda dziewczyna, tęskniąca za swoją matką. Ich drogi przetną się na plaży pośród wydm, a spotkanie zaowocuje czymś więcej niż tylko letnią przelotną znajomością.

Urocza, pełna słońca opowieść o oczekiwaniu, marzeniach i wielkich nadziejach, które nosimy w sercu, czasami bojąc się do nich przyznać. A życie potrafi nas zaskoczyć najbardziej niezwykłym rozwiązaniem…"*

I ta wspaniała okładka...Trzeba pomyśleć o pasującej do niej zakładce:))

A teraz, nic nie pozostaje mi tylko zamknąć oczy i zatopić się we wspomnieniach, słysząc morza szum, ptaków śpiew...






Oczekuję tej powieści razem z Wami!!!


*Opis pochodzi ze strony Wydawnictwa Filia
Miłego dnia,
Katja

20 komentarzy:

  1. Bardzo miła informacja dla fanów twórczości Agnieszki Krawczyk.No i na czasie ,bowiem nadchodzi czas letnich wakacji i niektórzy być może zajrzą do Dębek gdzie toczy się akcja powieści.Z niecierpliwością czekam na możliwość przeczytania nowej powieści Pani Krawczyk.
    Przepiękna,klimatyczna okładka!Czy treść też będzie równie piękna i interesująca!?Zobaczymy!Ja ostatnio z wielką przyjemnością przeczytałam nie znaną mi do tej pory serię "Dolina mgieł i róż". Wspaniała saga,która umiliła mi deszczowe majowe dni.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, cieszę się, że i Ty czekasz na tą powieść.Ogromne brawa dla Ciebie, że w tym czekaniu znajdujesz czas na to, by przeczytać nieco starsze powieści pisarki.Dobrze jest poznawać to co nieznane. Brawo!!

      Usuń
  2. W zeszłym roku w czerwcu czytałam o nadmorską trylogię, ale ona była bardziej kryminałem. W tym przypadku pozwolę sobie poczekać na Twoją recenzję.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radosna, podasz mi tytuł tej trylogii?

      Usuń
    2. Radosna, postaram się sprostać zadaniu, jak tylko otrzymam przesyłkę. Na pewno się tu pochwalę:)

      Usuń
  3. Zapowiada się naprawdę ciekawa premiera. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam. Bardzo lubię książki autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię powieści Agnieszki Krawczyk. Myślę, że i na tej się nie zawiodę:) Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam!!

      Usuń
  5. Już sama okładka przyciąga. Opis również jest zachęcający 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyciąga, oj bardzo:) a opis...to tylko takie wprowadzenie do tego co przed nami.:)

      Usuń
  6. Już się nie mogę doczekać 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Zapisałam, zakreśliłam w kalendarzu 19.06 datę premiery!!

      Usuń
  7. Okładka mnie zachwyciła. Jestem nią oczarowana. Zakładką Katji będę. A recenzją? Pewnie wbije mnie w fotel. Czekam z niecierpliwością🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie okładka również zachwyciła. To jedna z tych, które "rzucają się w oczy". Myślę, że pozostanie zauważona przez wielu czytelników. A zakładka...muszę pomyśleć;)

      Usuń
  8. Mega okładka, myślę, ze bedzie to idealna lektura na wakacje. Dzieki za polecenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że będzie to ciekawa lektura na wakacje. Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Kolejna wspaniała autorka, której twórczość jeszcze (niestety) przede mną... ;-)

    OdpowiedzUsuń