wtorek, 21 maja 2019

13-ste urodziny Księgarni Tania Książka!

Witajcie!!
Dziś pościk informacyjny. Wczoraj otrzymałam przesyłkę od Tania Książka. Tak się składa, że ta księgarnia obchodzi swoje 13-ste urodziny. Dlatego jeśli tylko macie w planach zamówienia książkowe koniecznie zajrzyjcie na stronę internetową Taniej Książki. Księgarnia przygotowała wiele  bestsellerów  i nowości w  bardzo atrakcyjnych cenach.

 


A  co u mnie?

Bardzo dziękuję Taniej Książce za fantastyczną niespodziankę-  w paczce znalazłam dwie materiałowe torby na książki, kod rabatowy na zakupy, 13 firmowych zakładek do książek oraz zaproszenie do konkursu (*szczegóły), w którym możecie wygrać  bon o wartości 1000zł, z przeznaczeniem na książki oraz 13 pakietów książkowych, po 13 książek. Czy to nie brzmi genialnie!!!???? Skoro urodziny to jest zabawa, jest impreza, są  konkursy!!

Kończę już ten post, bowiem u  mnie  bardzo głośno, radośnie!! W koło gra i buczy, bo pluszaki imprezują i ogłaszają wszem i wobec, że Tania Książka obchodzi swoje 13-ste urodziny. Zapraszam Was kochani do zabawy i do imprezowania z Tanią Książką.


Miłego dnia,
Katja

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię książki z Taniej Książki:) Miłego dnia:))

      Usuń
  2. Również otrzymałam taką paczkę niespodziankę od księgarni. Świetna inicjatywa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Tania Książka, super. Fantastyczna inicjatywa. Wielu czytelników🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania książka to świetna księgarnia, a teraz ma wiele, wiele pozycji w atrakcyjnych cenach. Zapraszam!

      Usuń
  4. Niejednokrotnie korzystałam z oferty Taniej Książki i zawsze byłam usatysfakcjonowana. Życzę Taniej Książce wielokrotności trzynastych urodzin,sukcesów w sprzedaży a nam kupującym jeszcze niższych cen :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania Książka to super księgarnia, a teraz z racji swoich urodzin kusi wyjątkowymi cenami- zapraszam do zapoznania się z ofertą.

      Usuń
  5. Gratulacje i najlepsze życzenia dalszego rozwoju Taniej Książki!

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 lat dla Taniej Książki 🍀

    OdpowiedzUsuń