środa, 22 maja 2019

Pobudzająca przesyłka od Wydawnictwa Filia

Witajcie!!




Kiedy za oknem kolejny dzień pada deszcz, kiedy jest zimno i wszystkiego się odechciewa, a oczy same się zamykają z porządną dawką kofeiny wkracza Wydawnictwo Filia. Właśnie przed momentem odebrałam paczuchę w której znalazłam powieści autorstwa Karoliny Wilczyńskiej "Życie na zamówienie, czyli espresso z cukrem" i najnowszą powieść, której premiera datowana jest na 5.06.2019 roku pt."Miłość według przepisu, czyli słodkie-gorzkie cappuccino". W przesyłce znalazłam również pachnącą kawę  z ekskluzywnego sklepu "Pożegnanie z Afryką". 

Bardzo, bardzo dziękuję za tak pobudzającą do życia przesyłkę. Tego mi dzisiaj było potrzeba!!

Katja



8 komentarzy:

  1. Uf... dopadło mnie 4 przykazanie z Siedmiu grzechów głównych .Też bym tak chciała raz na jakiś czas otrzymać taki piękny książkowy prezent.Gratuluję Ci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też jestem dumna z takiego prezentu. Super sprawa:D A zadrość, oj oj, czasem wskazana, zwłaszcza jak się widzi takie rarytasy:D

      Usuń
  2. Kiedy patrzę na przepiękne okładki książek ,które otrzymałaś od Wydawnictwa Filia to zastanawiam się jaką zakładkę do nich zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadbam o to aby zakładka była wyjątkowo apetyczna, pachnąca i aromatyczna...:)

      Usuń
  3. Idealny paczka na taką paskudną pogodę. Od razu człowiekowi lepiej.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, ze akurat takie przesyłki są bardzo fajne i moim zdaniem każdy z nas na pewno lubi je dostawać. Ja czytałem jakiś czas temu na stronie https://www.sendit.pl/blog/dlaczego-warto-korzystac-z-przesylek-miedzynarodowych dlaczego warto jest korzystać z przesyłek międzynarodowych. Jeśli mamy taką opcję wysłania czegoś to moim zdaniem warto jest przeczytać ten wpis.

    OdpowiedzUsuń