środa, 24 lipca 2019

"To nie koniec świata"- Ewa Maja Maćkowiak- przesyłka od Wydawnictwa Szara Godzina

Witam!!!

Przychodzę do Was z prezentacją książki- niespodzianki, którą otrzymałam od Wydawnictwa Szara Godzina. Tym razem w paczuszce znalazła się najnowsza powieść Ewy Mai Maćkowiak pt". To nie koniec świata". 

Dzisiejsza propozycja należy do tych, przy których warto zatrzymać swój wzrok. To powieść, która od samego początku zachęca po jej sięgniecie, chociażby przez oryginalną i interesującą okładkę. Nowy rozdział w życiu dla każdego człowieka jest jedną wielką niewiadomą.  

Z piórem Maćkowiak spotkałam się podczas czytania "Na koniec świata". Debiutancka powieść przyniosła mi świeże spojrzenie na problematykę zawartą w książce. Dzięki Wydawnictwu Szara Godzina mogę poznać nowe, dalsze  perypetie bohaterów, których jestem, nie ukrywam,  bardzo ciekawa. Zostawiam Was z opisem, który pochodzi z tył książki.


"Życie potrafi zaskakiwać. Przekonuje się o tym Halina, bo choć szczęście o imieniu Ewunia jest słodkie, to rola matki ją przeraża, zaś nietypowe zachowanie partnera odbiera resztki nadziei…
Ale od czego są przyjaciele?! Basia i ciotka Bogusława, którą dopadła miłość, postanawiają wspólnie zaopiekować się Haliną. Nadzieja, zdrada i tajemnice przeplatają się ze sobą, a kłamstwo jest jak bumerang, wystarczy rzucić i wróci. I chociaż czasami wydaje się, że trawa u sąsiada jest bardziej zielona, to może być podlana łzami, bo każdy skrywa sekrety. Nawet Rzepkowa.  Nowe perypetie bohaterów znanych już z powieści Na koniec świata zostały okraszone jodłowaniem, wiarą i receptą, że wszystko ma swoją porę, a potknięcia i porażki to nie koniec świata.


Powieść można zakupić już w księgarniach stacjonarnych i internetowych.  W przygotowaniu  jest tom trzeci "Miłość na końcu świata."



 Za możliwość otrzymania egzemplarza recenzyjnego dziękuję  Wydawnictwu Szara Godzina.

 


Katja

6 komentarzy:

  1. Piękna okładka - zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znam książek autorki. Mnie również podoba się okładka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej autorce, tym bardziej nie znam jej książek. Zobaczymy, może się skuszę po Twojej recenzji.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam pierwszy tom „Na koniec świata „ - sympatyczna lektura Ciekawa jestem jak potoczy się dalsze życie bohaterki i jej przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością przeczytam tom drugi ,pierwszy bardzo mi się podobał .Samo życie ubrane w słowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy tom stoi na półce. Czas zakupić następny😃

    OdpowiedzUsuń