czwartek, 4 lipca 2019

"Gdy nadeszło życie"- Aneta Krasińska- miła przesyłka od Wydawnictwa Szara Godzina


Witajcie!!!


 

Skrzynki pocztowe lubią zawierać niespodzianki..Te sympatyczne  i te mniej miłe. Na całe szczęście moja skrzynka na listy, zawierała tą pierwszą opcję. Wczoraj otrzymałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Szara Godzina, najnowszą powieść Anety Krasińskiej pt "Gdy nadeszło życie". Premiera książki miała miejsce całkiem niedawno, bo 25.06.2019r. Tak więc przychodzę do Was ze "świeżaczkiem".
 Aby Was zainteresować powieścią postanowiłam zaprezentować Wam krótką informację o fabule, która znajduje się z tył okładki, a ja zaczerpnęłam ją ze strony internetowej Wydawnictwa Szara Godzina.


Znajomi z liceum spotykają się na czterdziestych urodzinach Marceliny. Podczas imprezy jej przyjaciółka Magda trafia do szpitala. Koleżanki i partner starają się ją wesprzeć w trudnych chwilach, choć temperament kobiety znacznie utrudnia im działanie. Nieopatrznie zadane pytanie uruchamia lawinę wspomnień. Mimo upływu lat koszmary dręczą Magdę. Okrutny los zakpił z jej uczuć, planów i marzeń o przyszłości u boku ukochanego. Czy po dwudziestu latach zdoła się otrząsnąć i ucieszą ją zmiany? Ile kłamstw tkwi w każdym w nas?
Gdy nadeszło życie to druga część trylogii. Każdy tom poświęcony jest rozterkom innej osoby w związku z wydarzeniami z czasów liceum, gdy tworzyli zgraną grupę z nadzieją patrzącą w przyszłość.
W przygotowaniu: Gdy powrócił spokój.



Przyznam szczerze, że ostatnią powieść Anety Krasińskiej pt "Gdy opadły emocje"przeczytałam z wielkim zainteresowaniem, a kilka słów na jej temat znajdziecie tutaj. Dodam, że nad wspomnianym tytułem objęłam ambasadorstwo. Mam nadzieję, że "Gdy nadeszło życie"także przyniesie mi wiele emocji, wrażeń którymi podzielę się w recenzji.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Katja








6 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej autorce jeszcze. Z chęcią w czasie wakacji nadrobię zaległości :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już książkę tej autorki i nie byłam zawiedziona, więc i ten tytuł może być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwsza cześć i .....Zobaczymy czy druga będzie lepsza!?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy tom bardzo mi się podobał i już niecierpliwie czekam aż ten do mnie dotrze 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tom pierwszy, ktory mi się bardzo podobał. Ciekawe jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka, która wprowadza w świat zapomnianych wartości, uprzytamnia, że w dobie chaosu są też ważne sprawy.

    OdpowiedzUsuń