czwartek, 25 lipca 2019

"Za siódmą górą"- Agnieszka Jeż - przesyłka od Wydawnictwa Filia- zapowiedź

Witajcie!!!

Dziś przychodzę do Was z kolejną propozycją powieści, która idealnie nadaje się na czas wakacyjny.
Wydawnictwo Filia podesłało mi do recenzji najnowszą książkę Agnieszki Jeż pt. " Za siódmą górą". Jest to druga część cyklu "Dom pod Trzema Lipami."



Premiera tej powieści datowana jest na 7.08.2019 roku. Ci czytelnicy, którzy znają "Serce z szuflady", książkę, która jest pierwszą częścią perypetii bohaterów, z przyjemnością sięgną po jej kontynuację. Natomiast dla wszystkich postanowiłam przytoczyć mały  fragmencik zaczerpnięty  z prologu najnowszej powieści autorki.



"Delikatny trzepot skrzydeł  motyla może wywołać tajfun na drugiej półkuli.To tylko przenośnia, poetyckie widzenie świata, powie ktoś.Przecież to nieprawdopodobne, by subtelne drganie wywołało sztormy. A jednak.[...]Skoro on może tak wstrząsnąć naturą, to jaki efekt wywoła szamoczące się w piersi serce, rozhuśtane przez przelotne spotkanie na dworcu?..."*



Jestem bardzo ciekawa tej książki, zwłaszcza, że "Serce z szuflady" bardzo przypadło mi do gustu. Orientując się w ofercie wydawniczej księgarń internetowych, uprzejmie  informuje, że  właśnie ruszyła przedsprzedaż "Za siódmą górą".. Może akurat skorzystacie?


Miłego dnia


Przypis:
*A. Jeż: Za siódmą górą", Wydawnictwo Filia, Poznań, 2019, s. 6



Katja.


P.S...I ta niezwykle apetyczna okładka...:)

7 komentarzy:

  1. Z chęcią skorzystam bo mnie zaciekawiła. Zapisuje sobie ten tytuł.
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę letnie klimaty całkowicie zagościły na Twoim blogu. Nie czytałam pierwszej części, więc może to zmienię.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście okładeczka bardzo apetyczna. Uwielbiam poziomki 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna okładka i cytat zachęcają do poznania tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam pierwszy tom .Z niecierpliwością czekam na drugi.Świetna powieść osadzona w krakowskim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobał pierwszy tom "Serce z szuflady" i z niecierpliwością czekam na drugi tom "Za siódmą górą" a z tego co wiem będzie też tom trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zdążyłam jeszcze kupić cz.1 a tu już " dwójeczka" stoi za drzwiami. Jak dogonić ten czas;)

    OdpowiedzUsuń