czwartek, 13 września 2018

Prezenty

Witajcie!!!

Dziś dostałam prawdziwy prezent, wyjątkowy, w czerwonym pudełku, które zostało przewiązane białą wstążeczką. Ktoś zapyta- czy dziś masz imieniny? a może urodziny?? Nie... Więc jaka to okazja??


Nigdy dotąd taki post nie pojawił się u mnie na blogu. Jestem skromną osobą, ale dzisiejsze przesyłki mnie rozczuliły i zaskoczyły, dlatego musiałam się podzielić z Wami pewną wiadomością.


Imieniny za mną, urodziny przede mną. A dziś 13!!! I nie piątek. Za to ten dzień 13 września będzie mi się kojarzył z przepiękną przesyłką od Wydawnictwa Znak  i Wydawnictwa Czwarta Strona.


Sami zobaczcie, jakie przesyłki do mnie dzisiaj zawitały.



Książka na którą miałam ochotę. Książka, która od początku do mnie przemawiała, jej wyjątkowa okładka i ....zachęta Janusza  Leona Wiśniewskiego...


Wyjątkowa trylogia...Dlaczego wyjątkowa...bo erotyczna!!!! Oj takiej literatury to u mnie nie było. Wydawnictwo Czwarta Strona podniosła poprzeczkę bardzo wysoko!!!:)


I na koniec...tajemnicze pudełeczko..
Pudełeczko, które od samego początku mnie zaskoczyło, a jego zawartość onieśmieliła. Tego nie spodziewałam się nawet w najpiękniejszych snach!!



Z tego miejsca raz jeszcze pragnę bardzo podziękować Obu Wydawnictwom za tak wyjątkowe przesyłki, za docenienie moich recenzji i obdarowanie mnie zaufaniem..Jestem dumna, że mogę być w gronie bloggerów. To dla mnie wiele znaczy, ale niestety słowa nie oddają tego, co czuję, dlatego napiszę  tylko  


DZIĘKUJĘ!


Zabieram się tą wieczorową porą za czytanie i ....wypatrujcie recenzji. Mam nadzieję, że i tym razem sprostam zadaniu i podzielę się swoimi przemyśleniami na temat dzisiejszych powieści.


Katja.

4 komentarze:

  1. Woow . Gratuluję bloggierze 😊😊😊. Zazdroszczę takiej dawki szczęścia . Teraz czekam na recenzje. A najbardziej tej trylogii 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dostałam najnowszą powieść Doroty Gąsiorowskiej.

    OdpowiedzUsuń