piątek, 17 stycznia 2020

"List"-Anna Karpińska- zapowiedź

Witajcie,

W mojej biblioteczce dzięki uprzejmości Wydawnictwa Prószyński i S-ka znajdują się powieści Anny Karpińskiej „Szukając przystani" i jej tom drugi "Bezpieczny port". Te dwie książki poleciłam wielu znajomym, czytelnikom. Spotkały się z szerokim uznaniem. Moje odczucia możecie przeczytać tutaj i tutaj. A niebawem, bo 20.02.2020 r. ukaże się najnowsza powieść Anna Karpińska pt."List". Przyznam się Wam, że jestem jej bardzo ciekawa. 



Poniżej zostawiam Wam kilka słów, które pochodzą ze strony Wydawnictwa. Mam nadzieję, że będę miała możliwość przeczytania i zrecenzowania dla Was najnowszej powieści Anny Karpińskiej.

Ta historia zostanie z Tobą na długo. Emocje skradną Ci serce, jak i bohaterka, którą najlepiej zrozumie jedynie druga kobieta.

Małgorzata jest szczęśliwą żoną i matką. Od kilku lat jako pisarka święci triumfy. Najbliżsi sądzą, że ma wszelkie powody do zadowolenia. Ale pozory mylą. Małżeństwo nie należy do szczęśliwych, a ona nosi w sobie brzemię dramatycznej decyzji z przeszłości, która zaważyła na jej całym dotychczasowym życiu. Kiedy wydaje się, że nigdy nie wydobędzie się z matni, dostaje od kogoś nieznajomego list, który zmieni wszystko. Pozostaje pytanie, kto i w jakim celu do niej napisał… Jak daleko sięgają cienie przeszłości?

"List" to pierwszy tom nowego cyklu "Pamiętaj o mnie". Drugi tom, "Postscriptum", już w przygotowaniu.

Ja czekam z ogromną niecierpliwością, a Wy?
Pozdrawiam,
Katja

4 komentarze:

  1. Życzę, byś miała możliwość przeczytania tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Wydawnictwo Prószyński i S-ka będzie pamiętać o Tobie i Twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada. Obyś miała możliwość jej zrecenzowania.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie przeczytam tą nowość i z niecierpliwością czekam na Twoją recenzję

    OdpowiedzUsuń