poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Wyniki konkursu u Katji

Witajcie!!
Dziś chciałabym ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania był egzemplarz powieści "Gdy opadły emocje" autorstwa Anety Krasińskiej wraz z moją zakładką. Jeśli jesteście ciekawi do kogo poleci nagroda, zostańcie ze mną.
Zanim podam zwycięzce konkursu chciałabym Wam wszystkim podziękować za udział, za wszystkie komentarze, które pozostawiliście pod postem konkursowym. A było ich 11..Pragnę również powitać nowe osoby, które zechciały dodać bloga Katji do obserwowanych. Mam nadzieję, że będziecie się tu dobrze czuli i zostaniecie na dłużej.

Uwaga, uwaga,
 Aby nie przedłużać.


Tym  razem szczęście uśmiechnęło się do 

MARII

 

Mario, bardzo Ci gratuluję i odezwij się proszę do mnie na maila w celu ustalenia danych do wysyłki.


A Was kochani zapraszam do śledzenia i obserwowania bloga, niebawem pojawi się kolejna recenzja, tym razem będzie ona poświęcona powieści Doroty Gąsiorowskiej pt." Szept syberyjskiego wiatru".

Miłego dnia.
Katja

 

9 komentarzy:

  1. Moje gratulacje. U mnie na blogu konkurs z książką Gdy opadły emocje jeszcze trwa. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i życzę przyjemnych chwil w towarzystwie powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Katju bardzo dziękuję!!!Cieszę się ogromnie,że książka trafi do mnie.Po raz pierwszy wzięlam udział w tego rodzaju konkursie i od razu zwycięstwo.Dla mnie książka zawsze była ,jest i będzie najmilszym prezentem.Dziękuję wszystkim Paniom za gratulacje!Agnieszko ja zaglądam na Twój blog-polecę Twój konkurs znajomej.Katju maila oczywiście napiszę.Dziękuję raz jeszcze a Pani Anecie życzę twórczej weny.Wszystkich serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkim ,raz jeszcze serdecznie dziękuję za gratulacje i życzę wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń