czwartek, 17 stycznia 2019

Rekomendacja



Witajcie,

Kto śledzi mojego bloga, zapewne spodziewa się teraz kolejnej recenzji. Aby jednak nie wpaść w rutynę , dziś małe odstępstwo od reguły, bowiem nadarzyła się ku temu wyjątkowa dla mnie okazja.  Dzisiejszy post zatem, będzie miał charakter wyłącznie informacyjny, tym samym nie będzie zbyt bogaty w treść... za to waga tych słów i skumulowany w nich potencjał, ma dla mnie niebagatelne znaczenie. 

Kilka dni temu polecałam Wam, sądząc po odzewie skutecznie, książkę Jolanty Kosowskiej pt. ”Trzy razy miłość”.  Każdego, kto nie miał jeszcze  okazji  zapoznać się z moimi odczuciami na jej temat, zapraszam tutaj. A wracam do niej z dwóch powodów. Pierwszy  jest taki, że powieść ta zajęła solidne miejsce w mojej pamięci i zapewne na zawsze tam zostanie. Drugi powód wyjawię już za chwilę, po małym wstępie, który rozjaśni nieco temat. 
W życiu każdego recenzenta, szczególnie takiego, który czuje jeszcze oddech debiutu na karku, przychodzi taki moment, kiedy należy opuścić udeptane ścieżki. Ścieżki po których poruszamy się już nieco swobodniej, które są już mniej obce i chociaż dopiero co poznane, mają jednak jedną istotna wadę. Dla ludzi ambitnych wyznaczają pewne granice, bo przecież tylko i aż tylko oceniamy innych.  Dlatego nadszedł czas, aby zrobić kolejny krok i miło by było, aby był to krok do przodu. Czas się dosłownie... popisać. Tak więc wkroczyłam na nową drogę, na szczęście pod czujnym okiem i pod rękę z wydawnictwem Novae Res, które wydało wspomnianą powieść Jolanty Kosowskiej. Cytując klasyka, "Skrzydełko czy nóżka?". Ja wybrałam to pierwsze i tym samym moja skromna rekomendacja magicznie wskoczyła na skrzydełko powieści  „Trzy razy miłość”. W tym miejscu chciałabym  bardzo mocno  podziękować Wydawnictwu, za pomoc w otwarciu kolejnych drzwi w mojej blogowej karierze.  Jest to dla mnie mega-ogromne wyróżnienie, ponieważ blog "Książkowe wieczory u Katji” został przez to wyróżniony, a ja znalazłam się  w gronie blogerów, którzy wtrącili swoje trzy słowa na  okładkę wyjątkowej książki. 

Głęboko wierzę, że ta rekomendacja będzie początkiem nowych przygód oraz kolejnych propozycji, które już niebawem padną od innych wydawnictw.


Skoro już wszystko wiecie, nie pozostaje mi nic innego, jak przedstawić Wam najnowszą książkę Jolanty Kosowskiej wraz z moją rekomendacją, która mówi sama za siebie. Jeśli będziecie mieli możliwość, koniecznie sięgnijcie po tę pozycję. Premiera  niebawem, bo już 28 stycznia! Więc wypatrujcie "Trzy razy miłość" w ulubionych księgarniach.

 Polecam!!!

16 komentarzy:

  1. Gratuluję. Książkę chętnie przeczytam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a książkę szczerze polecam!!!!

      Usuń
  2. Super sprawa!!! 😊 Gratulacje!!! Życzę Ci kolejnych sukcesów. Twój blog może i jest nowy ale za to bardzo wartościowy. Jestem pewna że kolejne propozycje szybko się pojawią. Jeszcze raz gratuluję !! 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Dziękuję z całego serca <3 Pozdrawiam serdecznie. Jolanta Kosowska (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie!! Jakże się cieszę;) Katju, z serca gratuluję. Twój blog , może i młody, ale przecież nie wiek i nie liczby się liczą. Ogtomnie się cieszę, że Wydawnictwo Novea Res zobaczyło Twój potencjał. Książka pani Jolanty Kosowskiej będzie pierwszą, którą kupię w dniu premiery; chyba że uda mi się wcześniej. Skoro dla Ciebie ta książka jest ważna, to mi wystarczy. Gratuluję " skrzydełka "��

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rekomendacji. Książkę napewno przeczytam :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. A ksiażkę szczerze polecam!!

      Usuń
  6. Wspaniale! Oby częściej wybierano Twoje recenzje, bo są świetne. Wszystkie książki które rekomendujesz są niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa.:) Zapraszam częściej na bloga.

      Usuń
  7. Bardzo fajna recenzja. Gratulacje i dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za dobre słowo i pozdrawiam!

      Usuń