poniedziałek, 19 października 2020

Miła przesyłka od Wydawnictwa Filia - "Zwyczajne cuda"- Agnieszka Jeż

 Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam  pokazać zawartość przesyłki, którą otrzymałam od Wydawnictwa Filia. W białej papierowej kopercie znajdowała się najnowsza powieść Agnieszki Jeż pt. "Zwyczajne cuda". Książka ta miała swoją premierę całkiem niedawno, bo 14.10. 2020r.  Nie ukrywam, że darzę ogromną sympatią pióro autorki odkąd przeczytałam cykl książek zatytułowany "Dom pod trzema lipami". Od samego początku spodobał mi się charakterny tok myślenia pisarki  i jej sposób przelewania myśli na papier.   Bardzo się cieszę, że "Zwyczajne cuda" zagościły na półce mojej biblioteczki.


A o czym jest książka ?Zostawiam słów kilka o samej książce. Opis pochodzi ze strony Wydawnictw.

Ogłoszenie powieszone na osiedlowej tablicy daje początek niezwykłym wydarzeniom. Pozornie niezwiązane ze sobą nitki różnych historii zaczynają się splatać w jedną opowieść o miłości, bo przecież przed świętami każdy jeszcze mocniej pragnie kochać i być kochanym. Losy bohaterów przecinają się w najmniej oczekiwanych momentach i miejscach. Przypadek, przeznaczenie, pomyłka, praca nad sobą czy rozmazana cyfra w ogłoszeniu – co sprawi, że w końcu każdy z nich powie: „To właśnie miłość?”. 


Słodko-gorzka, wzruszająco-zabawna opowieść o tym, jak wypatrując gwiazdki na niebie, nie przegapić cudów, które są na wyciągnięcie ręki. Całkiem zwyczajnych i jednocześnie najwspanialszych.


Nie sposób nie wspomnieć jeszcze o klimatycznej okładce książki. To właśnie ona staje się zaproszeniem czytelnika do  poznania bohaterów  i przeżycia z nimi wyjątkowej przygody. Ja już nie mogę się doczekać kiedy wezmę "Zwyczajne cuda" w swoje dłonie i oddam się czytaniu.

 


 

Cuda i cudeńka" - Agnieszka Olejnik - Wydawnictwo Filia

Za egzemplarz recenzencki bardzo dziękuję Wydawnictwu Filia.


W odpowiednim czasie pojawi się recenzja tej książki, więc jeśli Was zaintrygowałam, zainteresowałam - bądźcie czujni..

 

Dobrego dnia! 


Katja

 

2 komentarze:

  1. Czekam na Twoją recenzję.Coś mi się wydaje,że autorka znowu nas zaskoczy tematyką powieści.

    OdpowiedzUsuń