wtorek, 20 października 2020

Koperta z niespodzianką- "Magiczne chwile w Pensjonacie Leśna Ostoja"- Joanna Tekieli

 Dzień dobry,

takie poranki to ja lubię. W mojej skrzynce listownej znajdowała się kolejna przesyłka od Wydawnictwa Filia. Nie ukrywam, że dużą przyjemność sprawia mi sam moment otworzenia koperty  oraz dreszczyk emocji na myśl czekającego mnie spotkania z piórem autora i ulubionymi bohaterami powieści. Tym razem biały pakunek skrywał w sobie niespodziankę w postaci najnowszej powieści Joanny Tekieli pt." Magiczne chwile w Pensjonacie Leśna Ostoja". Ucieszyłam się bardzo na widok tejże publikacji, z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że premiera tej powieści już jutro, 21.10.2020r, a po drugie z ogromną przyjemnością zapoznam się z dalszymi losami bohaterów Pensjonatu Leśna Ostoja.



Premiera "Magicznych chwil w Pensjonacie Leśna Ostoja" już jutro. Jeśli mi czas pozwoli to zacznę czytać książkę. Tymczasem zostawiam Was z króciutkim opisem pochodzącym ze strony Wydawnictwa Filia.


Drzewie to mała wioska położona w malowniczej okolicy, w samym sercu puszczy, skrywającej wiele tajemnic. A leżący na obrzeżach wioski dworek Leśna Ostoja, w którym od kilku lat prowadzony jest przytulny pensjonat z duszą, to miejsce, gdzie słynna magia Bożego Narodzenia ma szczególną moc.
Dajcie się porwać atmosferze Pensjonatu Leśna Ostoja, gdzie zimą zawsze jest śnieg, a mróz skrzypi pod butami. Niech otuli was magia tego miejsca, a perypetie uczuciowe mieszkańców dworku zagoszczą na stałe w waszych sercach.

 

Zaciekawiłam?

 

Dobrego dnia,

 

Katja

2 komentarze:

  1. Piękna zapowiedź, Kasiu! Dziękuję Ci bardzo i czekam na wrażenia ze świątecznej wizyty w Drzewiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że jest kontynuacja sagi o Leśnej Ostoji.

    OdpowiedzUsuń