czwartek, 28 marca 2024

6 urodziny bloga Książkowe wieczory u Katji

 

Witajcie,

Dziś świętuję mały, lecz ważny dla mnie jubileusz - szóste urodziny bloga "Książkowe Wieczory u Katji". Tak, to już 6 lat! Przez ten czas starałam się nie tylko polecać Wam wartościowe książki, ale również dzielić się moimi refleksjami i doświadczeniami związanych z literaturą. Recenzowanie książek nie byłoby tak satysfakcjonujące, gdyby nie wsparcie i zaufanie autorów, którzy ufają mojej ocenie ich dzieł literackich. Dziękuję każdemu z nich za możliwość rozwijania się w tej pasjonującej dziedzinie.




Oczywiście, nie mogę zapomnieć o wydawnictwach, które dostarczają mi egzemplarze recenzenckie, udzielają patronatów medialnych i sponsorują nagrody konkursowe. Ich wsparcie jest nieocenione i sprawia, że mój blog oraz facebook  może się rozwijać i przyciągać coraz więcej czytelników.

Ale to WY, moi drodzy czytelnicy, jesteście prawdziwym sercem tego bloga, Facebooka Instagrama. Wasze komentarze, udostępnienia i zaangażowanie sprawiają, że prowadzenie "Książkowych Wieczorów u Katji" to nieustająca przyjemność i satysfakcja. Dziękuję za to, że jesteście ze mną przez kolejne lata, dzieląc się swoimi spostrzeżeniami i inspirując mnie do dalszego pisania.

Blog "Książkowe Wieczory u Katji" jest dla mnie nie tylko miejscem, gdzie mogę wyrazić swoją pasję do literatury, ale także przestrzenią, w której mogę się rozwijać i poznawać nowych ludzi o podobnych zainteresowaniach. Zapraszam Was więc do częstych odwiedzin i aktywnego udziału w dyskusjach.

Z tej okazji przygotowałam dla Was konkursy i rozdania, aby podziękować za Wasze wsparcie i oddanie. Ale pamiętajcie, to Wasza obecność i zaangażowanie sprawiają, że każdy dzień na blogu jest wyjątkowy.

W niedzielę wielkanocną czeka na Was pierwsze rozdanie książkowe, więc śledźcie uważnie mój profil na Facebooku- Książkowe wieczory u Katji.

Jeśli uważacie, że "Książkowe Wieczory u Katji" zasługuje na większą uwagę i chcielibyście, aby o nim dowiedziały się również inne osoby, zachęcam do udostępniania tego posta i pozostawienia kilku miłych słów pod nim. Wasze wsparcie znaczy dla mnie wiele i motywuje do dalszej pracy.

Dziękuję!


Katja

4 komentarze:

  1. Samych wspaniałych kolejnych lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie. Życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, licznych sukcesów i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wspaniałych i wartościowych książek do recenzowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w blogowaniu! Sukcesów

    OdpowiedzUsuń