sobota, 25 marca 2023

5 urodziny bloga Książkowe wieczory u Katjji

 

Kochani,
 
dzisiaj mija 5 lat kiedy to założyłam bloga Książkowe wieczory u Katji. To była jedna z lepszych decyzji, które podjęłam w swoim życiu, ponieważ dzięki blogowi i fanpage Książkowe wieczory u Katji poznałam wiele fantastycznych osób, pisarzy, blogerek, recenzentów.
 
Bardzo Wam dziękuję, że jesteście ze mną. Mam nadzieję,że będzie Was coraz więcej, a blog Książkowe wieczory u Katji będzie jednym z tych blogów do którego wracacie z przyjemnością.
Niebawem na fb Książkowe wieczory u Katji  pojawią się konkursy i niespodzianki urodzinowe.Zapraszam Was do wzięcia w nich udziału.

 
A póki co wszystkich zapraszam na wirtualny kawałek urodzinowego tortu.
 
To czego mi życzycie? :))
 
Ja sobie życzę tylko tego, aby było zdrowie, książki do recenzowania i żebyście nigdy tego miejsca nie opuścili!!
 

 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pięknej rocznicy. Życzę kolejnych udanych lat w blogosferze, licznych sukcesów oraz wielu obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknej rocznicy. Życzę samych wspaniałości na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Życzę dużo zdrowia, dobrych książek i samych miłych wspomnień z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w zyciu osobistym i zawodowym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zdrowia,radości ,sukcesów i obyś w tym pokręconym ,pełnym napięć świecie odnajdywała spokój i radość .

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę pomysłów na nowe zakładki i weny do dalszego tworzenia bloga. 🎉🎈

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz serdeczne życzenia urodzinowe. Dalszego zapału w prowadzeniu wspaniałego bloga.

    OdpowiedzUsuń