poniedziałek, 2 lipca 2018

Wygraj zakładę - rozdawajka u Katji

Witajcie!!!

Ci, którzy obserwują bloga wiedzą, że lubię mieć i lubię robić zakładki. Lipiec i sierpień,  a za chwilkę wrzesień przyniesie wiele wakacyjnych premier książkowych. Więc warto zaopatrzyć się...w nową, wakacyjną zakładkę. O ile lubicie je i używacie.

Chciałabym zrobić komuś z Was niespodziankę i podarować zakładki, które widzicie powyżej na zdjęciu.
Jeśli chciałabyś wziąć udział w rozdawajce, którą zorganizowałam zastosuj się do regulaminu.


Regulamin:
1.Konkurs przeznaczony jest dla fanów bloga "Książkowe wieczory u Katji", dlatego proszę dodaj bloga do obserwowanych.
2. W komentarzu napisz "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników.  Akceptuję regulamin rozdawajki
Wpisy bez tej informacji nie będą brane pod uwagę.Odpowiedz, która zakładka podoba CI się najbardziej i dlaczego właśnie do Ciebie ma ona trafić.
3. Jeśli masz ochotę, udostępnij banerek u siebie na blogu, zaproś innych -  będzie mi miło.
4.Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga. Konkurs trwa do 15 lipca. Wyniki podam dnia następnego. W konkursie przewidzianych jest trzech zwyciężców. Przesyłkę wysyłam po otrzymaniu adresu w mailu*katjad81@gmail.com* listem zwykłym priorytetowym za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nagroda wysłana jest tylko i wyłącznie na terenie kraju.
5. Trzymaj kciuki i baw się dobrze!!!!

I pamiętajcie- o banerku!!! - dla chętnych:))


To co...regulamin znany, czy ktoś zabawi się ze mną, czy zakładki znajdą swoich nowych nabywców?

Gdyby ktoś szukał wskazówki jak dodać blog do obserwowanych-  należy kliknąć w obserwuj- zdjęcie podpowiadające na dole. Trzeba mieć konto mailowe i należy  po prostu się zalogować. Może warto...zostać ze mną na dłużej??






Trzymam za Was kciuki!!
Pozdrawiam,
Katja

10 komentarzy:

  1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników. Akceptuję regulamin rozdawajki.

    Najbardziej podoba mi sie zakladka z chabrami, bo to ulubione kwiaty
    mojej babci i moje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne :)
    Póki co zrobiłam Ci reklamę na FB

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na wstępie z wrażenia jak cudne są te zakładki❤ nie napisałam wszystkiego jak należy więc piszę od nowa 😊
      Z ogromną przyjemnością biorę udział 😊 Najbardziej podoba mi się zakładka o zachodzie słońca przypomina mi wakacje z dzieciństwa spędzane u babci na wsi wśród łąk i rzek i ten widok zachodzącego słońca nad wodą kiedy cała przyroda układa się do snu i ten śpiew ptaków, poprostu przenosi mnie w dawne czasy ❤ a po drugie świetnie by mi pasowała do ostatnio zakupionej książki (Kropli nadziei Kasi Michalak)😀 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników. Akceptuję regulamin rozdawajki.

      Usuń
  4. Wszystkie Twoje prace są piękne <3 ...nie jestem w stanie się zdecydować na jedną zakładkę - więc jeśli wygram - proszę o niespodziankę :)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników. Akceptuję regulamin rozdawajki.

    Agnieszka Oniszk-Stachyra

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie bo zakladeczki przecudne . Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników. Akceptuję regulamin rozdawajki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników. Akceptuję regulamin rozdawajki.
    Podobaja mi sie wszystkie trzy: zachod słońca bo kojarzy mi sie z romantyzmem, chabry bo to moj ulubiony kolor a rozowa bo delikatnosc i kobiecosc ☺☺☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników. Akceptuję regulamin rozdawajki.
    Najpiękniejsze są ptaki na tle zachodzącego (może wschodzącego?) słońca. Przede wszystkim kocham te barwy oraz czytać wieczorem, po nocy, aż do rana. Przez te kilka godzin nocy chciałabym móc przy sobie mieć słońce, cały czas trzymać je w dłoni, bo idealnie obraz, który mam przed oczami w tej porze, został przeniesiony na zakładkę, jakby wspomnienie zachowane na rysunku. Jest przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się zakładka z chabrami i właśnie ta ma do mnie trafić, ponieważ mieszkam na wsi i teraz w letnim czasie to właśnie te piękne kwiaty często znajduję podczas spaceru wśród dojrzewających zbóż, więc bardzo by mnie cieszyło, gdyby właśnie ta zakładka umilała mi wakacyjne i letnie czytanie. Lubię zakładki i każda jest dla mnie wyjątkowa, bo ma w sobie swoją historię.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników. Akceptuję regulamin rozdawajki

    OdpowiedzUsuń