sobota, 19 października 2019

"Najmilszy prezent"- Agnieszka Krawczyk- zapowiedź

Witajcie,

Dziś chciałabym zaprezentować kolejną premierę książkową na którą osobiście czekam. Powieści Agnieszki Krawczyk od zawsze należały do grona tych ulubionych, po które często sięgam. Dlatego, kiedy dowiedziałam się, że pisarka wyda kolejną, tym razem świąteczną powieść bardzo się ucieszyłam. Z przyjemnością wykonałam grafikę do książki i zamieściłam cytat pochodzący właśnie z najnowszej książki Krawczyk. "Najmilszy prezent" będzie gościł na półkach Waszych ulubionych księgarń już niebawem, bo 13.11.2019 roku. I jest...świetnym prezentem pod choinkę dla każdego fana powieści Agnieszki Krawczyk. Mam cichutką nadzieję, że dzięki uprzejmości Wydawnictwa Filia będzie mi dane przeczytać tą wyjątkową książkę.

 


Katja

5 komentarzy:

  1. Zdążyła mi się ta książka rzucić w oczy. Możliwe, że po nią sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki związane z tematyką świąteczną. Może uda mi się kiedyś ją przeczytać 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. „Świąteczne” książki umilają czas około bożonarodzeniowy i są doskonałym prezentem pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świąteczne książki. Niestety, jeszcze żadnej nie mam.

    OdpowiedzUsuń