piątek, 19 lipca 2019

"Dziewczyna od trawnika"- Dorota Pasek- wakacyjna przesyłka od Wydawnictwa Zysk i S-ka.

Witajcie!!!



Dziś chciałabym Was zainteresować  najnowszą powieścią Doroty Pasek pt." Dziewczyna od trawnika". 
Jest to bardzo świeża propozycja, ponieważ nie dalej jak wczoraj była jej premiera.Ja egzemplarz do recenzji otrzymałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka za co bardzo dziękuję. 



Z piórem Doroty Pasek spotkałam się jakiś czas temu kiedy to miałam możliwość przeczytać książkę pt. "Czas gniazdowania" . Ponieważ debiut pisarki bardzo przypadł mi do gustu, to bardzo  się ucieszyłam  kiedy otrzymałam "Dziewczynę od trawnika". A jakie emocje ta powieść przyniesie?- czas pokaże. Póki co zostawiam Was z notą, która pochodzi od Wydawcy. Mam nadzieję, że zachęci Was ona po sięgnięcia po myślę, ciekawą książkę.


"Adam, biznesmen, żyje w wiecznym pędzie. Nie ma wiele czasu na przyjemności czy relaks. Pewnego dnia, ku zaskoczeniu wszystkich, kupuje dom nad jeziorem. Z ogrodem, o który ktoś musi zadbać – najlepiej ogrodnik. Lub ogrodniczka. Maria od dwóch lat mieszka na wsi i bardzo jej to odpowiada. Kiedyś żyła w mieście, ale stara się nie wracać myślami do tego okresu. Lubi ciszę i zapach skoszonej trawy. Idealna kandydatka do pracy w ogrodzie. Adam i Maria spotykają się po raz pierwszy na tarasie domu w wiosenny poranek. Ona, w umazanych ziemią rękawiczkach, on zaspany w samych bokserkach. On pomyśli, że ona jest trochę zadziorna, ona pomyśli, że to bufon, choć może zabawny. Ale pierwsze wrażenie może być zawsze bardzo mylące…"*

Zaciekawiłam Was?:)

Pozdrawiam,
Katja

 

5 komentarzy:

  1. Owszem ,zaciekawiłaś ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ksiazki tej pisarki, wiec zaciekawilas mnie. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę kłamać opis nie zaciekawił mnie na tyle, bym chciała od razu po nią sięgnąć, więc poczekam na recenzję.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy tytuł a jeszcze bardziej ciekawa okładka.Zobaczymy co w "środku" .

    OdpowiedzUsuń
  5. " Czas gniazdowania" mam na półce. Poczekam na Twoją recenzję😃

    OdpowiedzUsuń