niedziela, 9 grudnia 2018

Paczuszka z numerem 9....

Witajcie!
Tradycyjnie pojawiam się u Was z relacją zdjęciową otwierania kolejnej paczuszki z magicznego kalendarza adwentowego przygotowanego przez Wydawnictwo Czwarta Strona.  Ciekawa jestem, czy ktoś z Was jest ciekawy co zawiera prezent z numerem 9?


Cóż można napisać o tej niespodziance. Mała, poręczna, w sam raz na podróż, do torebki..idealna pod kocyk. Wiecie co znajduje się pod firmowym papierkiem? Ja już wiem....i aż pachnie piernikami!




A wszystko to za sprawą Agaty Przybyłek i jej "Siedem cudów".  Jak widzicie, jest to kolejna książka, która idealnie będzie uzupełnia moją świąteczną kolekcję. A dziś przepięknie pasuje
do pierników i ciasteczek. Zresztą sami zobaczcie:)) 




Jutro paczka z numerem 10.....Ja już jestem ciekawa co w niej się znajduje, a Wy?

Miłego wieczorku, pozdrawiam,
Katja

2 komentarze:

  1. Świetna niespodzianka. Na mnie, również czeka jej lekturą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki autorki, więc i tę mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń